nedjelja, 26. ožujka 2017.

Brzo gotovi, punog okusa Sastojci 50 grama margarina 200 grama čokolade za kuhanje 1 puding od čokolade 1 vanilin šećer aroma ruma ili vanilije lješnjaci prženi Priprema 1. 50 grama margarina izvadite na toplo da omekani, potom ga dobro izradite mikserom. U razrađeni margarin dodajte 180 grama sitno naribane čokolade, a ostalih 20 grama čokolade nasjeckajte na krupnije komade i dodajte u smjesu. 2. Nakon što povežete mikserom prethodne sastojke, dodajte i 1 žlicu ekstrakta/arome od ruma ili vanilije (a može i bilo koji drugi ekstrakt po vašoj želji). Miksajte. 3. U smjesu dodajte i prašak 1 pudinga od čokolade i vanilin šećer. Nastavite miksati sve dok vam se smjesa ne počne hvatati za metlice miksera, to znači da je margarin rastopljen i da možete oblikovati kuglice. Ako vam je smjesa i dalje “praškasta” stavite zdjelu sa smjesom na toplo, ja sam 5 min stavila na radijator i upalilo je 4. Lješnjake prepržite lagano u rolu te ih sameljite i dok su kuglice još ljepljive uvaljajte ih!



tijesto– 1 oblatna(list)
– 4 jaja
– 180gr secera
– 100gr oraha

Krema 
– 200gr maslaca(margarin)
– 1 zumanjak
– 150 gr secera u prahu
– 4 zlice jake kuhane kave
Priprema:
-Pjenasto umutiti jaja sa secerom i na kraju
lagano umijesati orahe i snijeg od bjelanjaka.
Pripremljeno tijesto izliti na oblatnu(1 list)i ispeci.
Krema-Pjenasto izraditi maslac(margarin) sa secerom,dodati zumanjak i kuhanu kavu.
Premazati ohladeni kolac i ukrasiti prema zelji.
-ja sam stavila cokoladnu glazuru-200gr cokolade za kuhanje
-4 zlice ulja
sve sam otopila na pari,prohladila i premazala kolac.

trendistyle.net

Nema komentara:

Objavi komentar