petak, 24. ožujka 2017.

MEKANI KOLAČIĆI NEĆETE SE POKAJATI AKO IH NAPRAVITE



Sastojci
240 g brasna
150 g putera
2 zumanca
70 g secera u prahu
1 kesica Vanilin šećera Dolcela
1 kesica Citroback ili naribana korica jednog limuna
1 prstohvat soli
marmelada od kajsija ili jagode
secer u prahu za posipanje
Priprema
1.
Sve sastojke izmijesajte i umijesite glatko tijesto. Redoslijed nije naveden ali ja obicno prvo izradim maslac i secer pa dodam jaja i na kraju praskaste sastojke. Tijesto zamotajte u foliju i ostavite u hladnjak stajati najmanje 2 sata.
2. Pecnicu ugrijte na 200 stupnjeva Celzija (180 stupnjeva ako koristite vruci zrak). Od tijesta uzimajte komade zeljene velicine i formirajte loptice. Moje su bile velicine srednjeg oraha (perfektan zalogajcic!) i poredajte ih na pleh koji ste oblozili papirom za pecenje. Vrhom drvene zlice napravite udubljenja (pazite da ih ne probusite skroz). Marmeladu izmjesajte i propustite kroz resetku da dobijete glatku masu bez grudvica. Marmeladu stavite u spricu i napunite rupice.Stavite peci oko 10 do 15 minuta.
3. Kada su pecene jos tople ih pospite secerom u prahu.
Posluživanje
Buduci da sam drugu turu kuglica napravila dok su se prve pekle, bilo me je strah da puno ne omeksaju pa sam ih dok se prva tura pekla stavila na hladno. Prva tura kolacica nije promijenila bojaú, druga malo jeste ali su obje ture jednako ukusne i jednako se tope u ustima. Mislim da sam pronasla tijesto koje cu ubuduce kombinirati sa drugim sastojcima za neke nove kolacice.

trendistyle.net

Nema komentara:

Objavi komentar