petak, 24. kolovoza 2018.

VIC DANA: Snaha i svekrva



Zove snaja svekrvu telefonom i pita je:
– Recite mi, kada se dete ukaki, ko bi trebalo da mu menja gaće i pere ga, otac ili majka?
– Pa snajo, kod nas je to oduvek bio posao majke!
– Onda vas molim da dođete, jer vam se sin pijan usrao.

Pita tata Pericu:
-Perice,koga vise volis mamu ili tatu?
-Oboje.
-Dobro,a da mama ode u Pariz a ja u Ameriku,gdje bi otisao i zasto?
-U Pariz,jer je to super grad.
-Dobro,a da mama ode u Ameriku a ja u Pariz gdje bi otisao?
-U Ameriku.
-Zasto?-pita tata Pericu.
-Zato sto sam u Parizu vec bio.

Bio mali Ivica na satu vjeronauka. Kaže vjeroučiteljica:
-Neka svi dignu ruke koji žele ići na nebo.
Svi su dakako digli ruke osim Ivice.
Pita njega vjeroučiteljica:
-Zar ti ne želiš ići na nebo, Ivice?
Ivica odgovori:
-Mama mi je rekla da poslije vjeronauka odmah dođem kući.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar