nedjelja, 22. listopada 2017.

ŽENA: Dragi, što bi učinio da ja umrem? Bi li se ponovno oženio?



Žena (u polusnu): Dragi, što bi učinio da ja umrem? Bi li se ponovno
oženio?
Muž (pospano): Sigurno NE bih!
Žena (uznemireno): Zašto NE, zar ti u braku nije lijepo?
Muž (oprezno): Naravno da mi je!
Žena (izvuče se iz zagrljaja i nasloni na lakat): Zašto se dakle nećeš
ponovno oženiti?
Muž (budan, pomirljivo): Ma dobro, onda ću se ponovno oženiti.
Žena (s tugom na licu): Ipak se, dakle, hoćeš?
Muž (glasno uzdahne i okrene se na bok).
Žena (inzistira): I spavat ćete u našem krevetu?
Muž (sigurno): Pa gdje bi drugdje spavali?
Žena (inzistira dalje): Hoćeš li moje slike zamijeniti njenima?
Muž (racionalno): To mi se čini primjerenim.
Žena (inzistira i inzistira): Hoće li ona voziti moj auto?
Muž (izleti mu): Ne, jer nema vozačku!
Žena (tišina).
Muž (s licem u jastuku): Uh, …!
(reakcije.org)

Nema komentara:

Objavi komentar