subota, 9. prosinca 2017.

Fato bona, dodaj mi malo čakiju!!!



Bile Fata i Zejna na nudističkoj plaži, sakrile se iza neke stene, video ih crnac pa glumio da je zaspo a ona stvar mu se digla pa onako strči u nebo – Joj Fato, ja ne mogu izdrzat kaže Zejna, otpuže do crnca i šapatom će Fati: – Dodaj, de mi čakiju.Pa, nećeš to čoveku odrezati, budalo budalasta. – Ma kakvi, samo da malo usta zarežem, koji milimetar…  IZVOR: Zanimljivosti
Medo iz Bosne odlučio da posjeti svoje prijatelje mede u Americi. Let se odužio medo ogladnio pa odluči da pojede pilota. Ulazi u kabinu i kaže pilotu: -Gladan sam, tebe ću da pojedem!!! Pilot prestrašeno mu kaže: -Medo, ja upravljam avionom i ako mene pojedeš svi ćete izginuti. Pogleda medo kopilota pa će njemu: -E. onda ću tebe da pojedem!!! Kopilot mu kaže: -Medo ako mene pojedeš nema ko pomoći ako se šta desi pilotu. Pilot predloži medi da ode i pojede stjardesu. Ti ćeš medo bit sit, a niko neće bit ugrožen. Odlazi medo do stjaardese i razgovor se otegnu s njom petnaestak minuta i medo sjeda na svoje mjesto. Izlazi pilot da vidi šta se desilo. Vidi stjardesa radi svoj posao, a medo sjedi mirno na svom mjestu. Prilazi mu pilot i pita ga: -Medo, zašto nisi pojeo stjardesu?? Medo mu smireno odgovori: -Ma nemoj, pa da mene poslije je**te!!!
Manji avion prevozio luđake iz jeden ludnice u drugu. Izgubio se avion na radaru i dalo se u potragu za nestalim avionom. Poslije nekoliko sati, nađoše olupinu aviona i jednog preživjelog luđaka, ostali zajedno sa posadom nažalost nisu preživjeli. Smjeste luđaka u bolnicu i kad se malo oporavio, ispituju ga šta se desilo, pa ga pitaju: -Šta se desilo?, šta je radila posada?? Luđak: -hrk, hrk, zzzzz… Aha znači spavali su, a šta su radili ostali putnici??? Luđak i pogleda pa će opet: -hrkk,hrkk, zzzz… Aha znači i oni spavali, a šta si onda ti radio??? Luđak će malo veselije: -Brrrrrrmm, brmmmmmmmmm…
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar