subota, 9. prosinca 2017.

Kako ofarbati učionicu??! :D :D



Došao ugledni arhitekt u razred i pita đake kako bi preuredili svoju učionicu.Diže se Perica-ja bi sve ofarbao u bijelo i po sredini bi opizdio jednu plavu crtu. Sram te bilo Perice, kakao se izražavaš, odmah kod direktota-povika učiteljica. Kad se vratio pita ga učiteljica kako je bilo kod direktora? A fino i njemu sam rekao da bi sve ofarbao u bijelo i po sredini opizdio plavu crtu. -Pa šta na to direktor pita učiteljica. Pa rekao mi je: -E MOJ PERICE PA ZA KOJI KU*AC ĆE TI PLAVA CRTA
Mali Milun navrši 18 godina i od oca dobija na poklon pištolj. Ne sviđa se Milunu poklon pa će ocu: -Ja, ne želim pištolj, ja hoću rolex!! Otac ga gleda čudno i kaže mu: -Šta ti je to jado roleks?? Milun se malo isprsi i kaže: -Čaća to je dobar sat!! Otac već ljut pa će Milunu: -Jado, kakav te sat sada spop’o, da ti čaća objasni što će ti pištolj. Minun ljutito kaže: -Sat i tačka!!! Milune jado, kad se sjutra oženiš i uhvatiš ženu u krevetu sa drugim, hoćeš li potegnuti pištolj ili ćeš gledati na taj tvoj sat da li je vrijeme isteklo!!!?
Stoji Mujo na ogradi mosta i riješio sebi skratiti muke.   Dolazi Haso na most i kaže mu: -Jel’ bolan Mujo šta to radiš? Mujo: -Evo jarane, riješio sam da skočim s mosta da se ubijem. Haso: -A zašto bolan Mujo da se ubiješ? Mujo: -Ostavila me Fata, kaže da nemam muda. Haso će opet: -Ma pusti Fatu, možda se šalila. Mujo će: jarane, hajd ti kud si kreno, ja sam odlučio… Vidi Haso da ga ne može odgovoriti i nastavi svojim putem. Nakon dva sata vraća se Haso, a Mujo još uvijek na mostu. Drago Hasi ali ipak upita Muju: -Jel’ jarane, šta bi? što ne skoči? Mujo ga pogleda pa mu kaže: -Moj jarane, treba imati muda.
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar