subota, 24. ožujka 2018.

Odlične kremšnite!



Isprobala sam puno recepata za kremšnite i sa niti jednim nisam bila zadovoljna. A onda sam dobila ovaj recept i moja je potraga završila. Ovo su definitivno najbolje kremšnite koje sam u životu probala. Pa probajte i vi!
SASTOJCI
1 paket lisnatog tijesta
2 l mlijeka
1 l vode
1 gustin (20 dkg)
20 dkg oštrog brašna
10 jaja
2 vanilin šećera
35 dkg šećera
PRIPREMA
1.
Lisnato tijesto razvaljajte i ispecite.
2.
Mlijeko i vodu stavite u veći lonac da zakipi.
3.
Žumanjke odvojite od bjelanjaka. U bjelanjke stavite polovicu šećera i izmiksajte. U žutanjke stavite
drugu polovicu šećera sa vanilin šećerom i izmiksajte. Dodajte gustin, brašno i na kraju umiješajte bjelanjke. Smjesu ukuhajte u kipuće mlijeko pomiješano s vodom, kuhajte nekoliko minuta i prelijte preko lisnatog tijesta.
4.
Gore stavite po želji lisnato tijesto, šlag ili čokoladu.
Posluživanje
Veličina moje protve za kremšnite je 23×38 cm. To mi je taman veličina za ovu smjesu, ispadne puna protva kreme.
http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar