nedjelja, 9. rujna 2018.

VIC DANA: Ko ima najbolju memoriju



Raspravljaju tri tipa o tome koji od njih ima najbolju memoriju. Prvi kaže: – Ja se dobro sjećam svog prvog dana škole. Drugi kaže: – Ma, to nije ništa. Ja se sjećam svog prvog dana vrtića. Treći se posprdno nasmije i kaže: – Fakat vam je slaba memorija. Ja se sjećam kako sam na maturalnu večeru došao s tatom, a otišao kući s mamom.

Pita mama Pericu: Perice, cula sam da si dobio keca iz Bosanskog, radili ste pismenu, koja je bila tema?
Perica: ''Kako sam se proveo na ljetnom raspustu'' 
Mama: I sta si ti napisao?
Perica: Dobro, hvala na pitanju.

Prolazi jedan covek i vidi Pericu kako place i ga upita:
-Jeli mali zasto places?
-Pa sanjao sam kako skola gori.
-Ma to je bilo samo u snovima
-Pa zato i placem zato sto je u snovima.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar