nedjelja, 9. rujna 2018.

VIC DANA: Polomljeni prsti



Na jednoj svadbi se desila tuča, tako da je morala doći policija. Nekoliko svatova pohapse i odvedu ih u stanicu. Policajac sada ispituje prvog uhapšenog za zapisnik. Ovaj priča:
• Pa tako ja zamolim mladu za ples. Otplešemo jedan, muzika svira dalje i mi nastavimo plesati. Otplešemo drugi ples, muzika dalje svira i mi opet nastavimo plesati. Otplešemo treći…
• Dobro, skrati malo. Koliko plesova ste otplesali?
• Dobro onda, tako posle petog plesa ustane ti mladoženja, zatrči se do nas i šutne svom snagom svoju mladu među noge.
• Auuu. To je sigurno bolelo.
• Bolelo, bolelo. Sve prste mi je polomio, majku mu njegovu.

Pita uciteljica djake:
Deco,da vidimo,zna li neko svetske valute?
Javi se Marko:
Dolar!
Bravo Marko to je valuta SAD-a.Dalje?
Marica:
Funta!
Lepo Marice,to je valuta Engleske.Dalje,zna li jos neko?
Perica:
PUTA!
Crni Perice,koja ti je to valuta,nisam nikad cula za nju.
A Perica ce:
Ima,ima u Srbiji.Evo dodje moja sestra iz Beograda sa novom bundom i pita je baba kol'ko je dala za nju.A ona kaze"5 PUTA"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar