ponedjeljak, 23. travnja 2018.

Brza krempita s keksima za samo 15 minuta



..lagano i kremasto osvježenje u ljetnjim vrućim danima.vole je i veliki i mali.brza i jednostavna gotova za 15. minuta.preporučujem,ako niste probali na ovaj način:)))
SASTOJCI:
ZA BISKVIT:
300g. petit beurre keksa
200ml. hladnog mlijeka
ZA KREMU 1.
1,5l. mlijeka
10 v. žlica sitnog šećera
2 vrećice vanilin šećera
5 vrećica pudinga od vanilije dolcela podravka
ZA KREMU 2.
400ml. mlijeka
5 vrećica šlag pjene dolcela podravka
5 m. žlica šećera u prahu
1 vrećica želatine fix(20.g.)
veličina posude-kalupa (25x35cm.)
ZA UKRAŠAVANJE:
100g. petit beurre keksa
Priprema:
BISKVIT:
kekse namočite u mlijeko.
prašak za puding razmutite u malo hladnog mlijeka.ostatak mlijeka stavite na vatru i dodajte šećer i vanilin šećer.na laganoj vatri uz neprestano miješanje električnim mikserom,postupno dodajte umućeni puding.umutite šag s mlijekom i šećerom dodajte želatinu fix,u još vruć puding.
IZRADA:
posložite red keksa(ja sam radila u dva sloja)da mi podloga bude čvršća i kompaktnija i da se kolač lijepo reže.dobivenom kremom premažite kekse.
UKRAŠAVANJE:
ukrasite izmrvljenim keksima ili još po želji svaku kocku kolača prije posluživanja prelijte čokoladnom glazurom.
Posluživanje:
ako ne volite da vam budu keksi kao podloga,možete ispeći lagani biskvit i dobivenom kremom premazati kolač.ili još jedna “zgodna”ideja,koju ja često koristim kada mi iznenada dođu gosti,kekse namočite u mlijeku,poredajte ih u zdjelice i prelijte ovom finom kremicom,ukrasite izmrvljenim keksićima,čokoladom i dobro ohladite.
Dobar tek!
http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar