utorak, 24. travnja 2018.

VIC DANA: Fini Hrvat



Slovenac:
Sanjao sam noćas Zagreb u plamenu…
…odjekuju eksplozije, ljudi trče, žene vrište, djeca plaču…
Hrvat:
Ej,kekec, baš si zloban.
ja sam, vidiš, sanjao Ljubljanu obasutu cvijećem, ljudi su pjevali iz sveg glasa, zastave su se vijorile, djeca su nosila transparente…
slovenac:
Stani!
Kakve transparente?Što će to djeci?Što je pisalo na njima?
Hrvat:
Otkud da ja znam?
Dobro znaš da ne znam ćirilicu…

Javlja se Mujo Radio Sarajevu i kaže: "Da vam kažem, hodam ja Čaršijom, kad odjednom ugledam na podu novčanik."
Spiker: "Jesil' ga podignuo?"
Mujo: "Da."
Spiker: "Jesil' ga otvorio?"
Mujo: "Da."
Spiker: "Pa šta si vidio?"
Mujo kaže: "1.000 maraka, 500 eura i lična karta.
Spiker: "Pa šta piše na ličnoj?"
Mujo: "Muharem."
Spiker: "I šta sad?"
Mujo: "Pa, ako može jedna pjesma za Muharema!


Oženio Mujo Japanku i rekao to Hasi koji mu uskoro dođe u posjetu da to i provjeri. Sjede tako ih dvojica te Haso reče:
-Pa nema što Mujo lijepa je ali kako se sporazumijevate bolan.
-Lijepo bolan mimikom!
U to u sobu uđe mujina žene, zadigne majicu i pokaže Muji sisu pokazujući rukom na vrata. Mujo ustane ode u susjednu sobu, pojebe punicu, vrati se s kantom vode i polije ženu po glavi.
Pobogu Mujo što to bi- upita Haso a Mujo će mrtav hladan:
-Ništa bolan. Ona ti je meni rekla da idem djeci po mlijeko u dućan, ja njoj odgovorio:
-jebem ti mater što ne vidiš da kiša pada!


ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar