utorak, 24. travnja 2018.

VIC DANA: Samo ako pada kiša



Fata je imala ljubavnu aferu sa Mujom. Mujo ju je svakodnevno posećivao, dok jednog dana nisu začuli auto koji se zaustavio u dvorištu. Fata skoči iz kreveta, pogleda kroz prozor i poviče:
• Bože, moj muž se ranije vratio sa puta! Mujo, odmah skači kroz prozor na ulicu i nestani!
Mujo pogleda kroz prozor i reče:
• Ne mogu, Fato. Pa vidiš da pada kiša!
Fata se u očaju uhvati za glavu i krikne:
• Mujo, ako nas moj muž zatekne, oboje će nas ubiti!
Mujo iskoči iz kreveta, zgrabi svoju odeću, skoči kroz prozor na ulicu i nađe se u grupi maratonaca, koji su baš tog trena trčali pokraj Fatine kuće. Da bi prikrio svoj trag, Mujo im se pridruži. Nakon nekog vremena Muji se približi prvi maratonac i upita:
• Kolega, da li maraton uvek trčiš go?
Mujo:• Uvek. Tako je ugodno osetiti strujanje vetra dok sam go, i tako bolje osećam povezanost sa prirodom.
Nakon nekog vremena Muji se približi drugi maratonac i upita:
• Kolega, da li uvek trčiš maraton sa odećom ispod pazuha?
Mujo:
• Uvek. Tako praktično je imati odeću pri sebi. Kada stignem na cilj, mogu se odmah obući, sesti u auto i odvesti kući.
Nakon nekog vremena Muji se približi treći maratonac i upita:
• Kolega, da li uvek trčiš maraton sa kondomom na njemu?
Mujo:
• Ne uvek, samo ako pada kiša.

Mujo otišao u javnu kuću.I tamo na šalteru mu čovek kaže:
-Idite na 1. sprat,tamo te čeka jedna plavuša
I mujo ode,ali vraća se posle 5 minuta
-Izvinite,ovo je neka greška,pa ovo mi je sestra
-Jao pa izvinite ovo je neka velika greška,evo idite na 2. sprat tamo jedna lepa crnka sa ovolikim sisama čeka na vas
Ode Mujo,ali vraća se opet
-Pa i ovo mi je sestra!
-Jao gospodine ovo je neka katastrofalna greška,evo idite na 3. sprat
I ode Mujo,al eto njega nazad opet
-A u pi*ku materinu
-Pa šta je sad gospodine?
-Pa i ovo mi je sestra
-Nemoguće,pa kako to?
-Pa ja udjem,skinem pantale a ona će
,,AU BRATE"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar