ponedjeljak, 23. travnja 2018.

VIC DANA: Zabolio Cigana trbuh pa ode on…



Zabolio Cigana trbuh pa ode on kod doktora.
Opipava mu doktor trbuh i pita:
– “Kakva ti je velika nužda?”
– “Velika, brate, velika da nije ne bih ni došao.”
– “Ne pitam te to, nego kakva ti je stolica?”
– “Drvena, a i stara, vala propala skroz.”
– “Ama čovječe razumiješ li ti mene, koliko puta ideš van?”
– “Od kada svane i ne ulazim u kuću do večeri.”
– “Govno, Cigo, kako ti je govno?”
– “Eee, to još gospon doktor nisam probao.”

Dolazi Haso u kafanu, kad iz nje izleće Fata kao furija, psujući na sav glas.
Uđe Haso unutra i ugleda Muju kako sjedi za stolom i umire od smijeha:
– Mujo, bolan, š'a je to s Fatom, što se tako razljutila?
Mujo i dalje umire od smijeha:
– A slušaj, jarane, malo sam je podučio kako to izgleda kad idemo u šoping!
Haso zbunjeno upita:
– Kako to?
Mujo otpije gutljaj i odgovori sa smiješkom:
– Prošet'o sam je kroz deset kafana, svugdje pogled'o cjenik, pa se vratio tu i naručio pivo!

Pita Haso Muju:
Mujo đe"s ti sedmicu dana?
Odgovori Mujo:
Bio sam na moru...
Na to Haso ga upita:
Aham,a na kojem mjestu?
Haso ponosno:
U Zenici.
Haso na to:
Nema ti u Zenici mora bolan.
Mujo odmah:
Aaaa,pa vidim ja meni nesto podaleko do plaze!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar