četvrtak, 28. lipnja 2018.

VIC DANA: 24 sata



Doktor kaže pacijentu:
Imam dvije vijesti, lošu i još goru.
Koja je loša?
Prema laboratorijskim nalazima, ostalo vam je samo 24 sata života.
A još gora?
Od jučer vas pokušavam dobiti na telefon.

Mujo i Haso u kafiću nakon ispita... 
- Onda, kako je bilo na ispitu iz fizike? 
- Paa...znas bilo je jako pobožno! 
- Kako to misliš pobožno? 
- Pa lijepo,kad je profesor postavljao pitanja ja sam se krstio, 
a kada sam ja odgovarao on se krstio !

Igro Mujo loto pa nazove Fatu da pita jel sta pogodio.
- Fato jel ima 3 ? Ima kaze ona.
- A 7 ? Ima i 7. 
- A jel ima 14? Ima i 14 kaze Fata. 
- A ima li 21? Ima i 21 kaze Fata.
- Huso upita brze.: Imal 25?!! Ima kaze Fata. 
- Aaaaaa 32? Ima kaze Fata. 
- Fato de reci mi matere ti jel ima i 44???? 
Fata cuti. 
- Sta je bona Fato ,izdera se na nju Huso, reci nesto.
- Ma ima i 44 samo je prekrizeno - na to ce Fata

Mujo obleće mašinu koja mu je odsekla uvo.
- Šta je bilo Mujo? pita ga kolega Haso. 
- Tražim nešto. 
- A što, bolan? 
- Pa, uvo Haso! 
- Ja mislim Mujo da mu nema spasa više! 
- Ma nije to nego imao sam cigaru na njemu...

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar