četvrtak, 28. lipnja 2018.

VIC DANA: Kolege



Zaustavi prometni policajac plavušu:
– “Dobra večer, kontrola prometa. Vozačku, molim.”
Plavuša kopa po torbici i kaže:
– “Ajme meni, ne znam jesam li je ponijela?!”
A policajac će:
– “Dobro, dobro, može bilo koji dokument sa slikom.”
Plavuša iskopa ogledalce i vidjevši sebe kaže:
– “Eee, super, evo jedan…”
Pošto je pružila policajcu ogledalce, on se pogleda u ogledalce i reče:
– “Ma, što odmah ne kažete da smo kolege?!”

Doso Mujo kod Hase a ovom oba uva zamotana.
-"Sta ti se desilo bolan" - upita Mujo
-"Ma cuti kad sam peglao zazvonio telefon a ja umesto slusalice prislonio peglu" 
-" A drugo uvo"
-" E to se desilo kad sam zvao hitnu pomoc"

Pita mujo hasu: haso, bolan, de mi reci, jesi li ti cuo da ima u sarajevu neki hotel gdje odes, pojedes, popijes, seksas se, prespavas i kad podjes kuci jos dobijes 100 maraka...
haso: ma hajde bolan gdje si to cuo, sta ti je...
mujo: ma jes' majke mi, pricala mi fata...

Pričaju telefonom Mujo i Suljo:
• Gde si bolan, Suljo?
• Ma, evo me u Norveškoj.
• A gde je to?
• Pa, kako da ti objasnim... Imaš li globus?
• Imam.
• E, to ti je odma' ispod šrafa.

Pita Mujo Hasu:
• Jel' bolan crna boja - boja?
• Pa, jest' valjda.
• A bijela?
• Ako je crna boja - boja, onda je valjda i bijela boja - boja.
• Fino. Da ti se pohvalim da sam kupio crno-bijeli televizor u boji!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar