četvrtak, 28. lipnja 2018.

VIC DANA: Oženjen



Otišao Vranjanac u Beograd i sretne Mariju Šerifović i pita je:
– Izvini momak, kude je ovde Knez Mihajlova?
Marija se okrene i kaže mu:
– Alo bre majmune, nisam ja momak!
A Vranjanac će:
– Ne ljuti se be, nesam znaja da si oženjen.

Ide Mujo sa dvije kante puna riba kad ga predusretne lovocuvar.
- Imas li ti ribolovnu dozvolu? zapita on.
- Nemam, jebiga...
- To ce te onda skupo kostati - rece lovocuvar.
- Nece, - odvrati Mujo...jer su to moje ribe.
- Kako tvoje,- zacudi se lovocuvar.
- Lijepo, -odgovori Mujo. Ja ih svako jutro donesem ovdje na jezero da
se malo naplivaju i kada ih zovnem one skoce nazad u moje kante i ja
ih nosim kuci.
- Nemoguce, odgovori lovocuvar, to jos nisam vidio i vjerovati cu ti ako mi to primerom dokazes.
- Dobro, -kaze Mujo - i krene prema jezeru, izvrne kante a ribe vesselo otplove.
- Nakon krace stanke rece lovocuvar: "Onda"?
- Sto "onda" odgovori Mujo.
- Pa hoces li ih zvati?
- Zvati koga?...
- Pa ribe... nastavi lovocuvar.
- Kakve ribe?... 

Dodje Mujo do Hase i kaze:
"Uhvatio sam Fatu kako se jebe s kinezom i crncem".
Pita ga Haso:
- "I sta si uradio?"
Ovaj odgovara:
- "Slik'o, posl'o u Benetton, pa cemo videti!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar