utorak, 26. lipnja 2018.

VIC DANA: Pokvareni autobus



Lekari u autobusu voze ludake. Autobus se pokvario. Stali oni kraj puta, izašli napolje da vide šta je u pitanju. Tada dolazi jedan ludak kod šofera i kaže:
– Ja znam šta se pokvarilo!
– Ma idi tamo, budi sa ostalima! – kaže mu šofer, misleći da je on lud i da ne zna šta je u pitanju.
Posle 5 minuta dolazi isti ludak i kaže šoferu:
– Ja znam šta se pokvarilo!
– Nemoj da mi dosađuješ, idi tamo budi sa ostalima! – reče šofer.
I treći put dolazi isti ludak i kaže šoferu:
– Ja znam šta se pokvarilo!
– Ajde dobro, da čujem, šta se pokvarilo? – kaže šofer.
– Pa autobus se pokvario! – reče ludak.

Dođe Mujo na železničku stanicu i vidi novi automat. Na njemu piše: \"Ubaci novčić, ovdje stavi ruku i mašina ti kaže ko si.\" Mujo stvarno proba i ubaci novčić. Automat mu kaže:
• Ti si Mujo i čekaš voz za Sarajevo.
A Mujo hoće da zajebe automat, našminka se i opet ubaci novčić u automat.
• Ti si Mujo i čekaš voz za Sarajevo.
Ode Mujo na WC i vidi kondomat. Kupi kondom i navuče ga na glavu i opet ubaci novčić.
• Jebiga, Mujo, dok ti ovdje glumiš kurac, ode ti voz za Sarajevo.

Dodje Mujo i pita Hasa:
Jel' Haso sta bi uradio da te pojuri medved?
Popeo bi se na drvo
A,sta ako on krene za tobom
Ja bi se popeo jos vise
A,sta ako on krene jos vislje
Pa ja bi na vrh na onu najtanju granu
A sta ako on ode na vrh
Pa jebem ga Mujo jel ti navijas za medveda el za mene

Mujo i Fata vode ljubav i Fata kaže Muji da joj napravi bebu. Posle završenog seksa pita Fata koje ime da daju bebi. Mujo skida kurton i kaže:
- Pa, ako se izvadi iz ovoga, zvat ćemo ga Dejvid Koperfild

ezabava.ovh


Nema komentara:

Objavi komentar