utorak, 26. lipnja 2018.

VIC DANA: Izdrži Haso



Dogovorili se Mujo i Haso da se prošvercuju preko granice, pa se preruše u kravu, Mujo je glava i prednje noge, a Haso zadnje noge. Carinici ih provale pa odluče da se malo našale.
-Krava je li? Donesite joj kofu vode, mora sve da popije.
Oni donesu, Mujo popi sve, a Haso šapuće: “Izdrži, Mujo, izdrži”.
-Donesite malo sena, mora sve da pojede!
Donesu, Mujo pojede sve, a Haso šapuće: “Izdrži, Mujo, izdrži!”
-Dobro, a sad dovedite bika!
A Mujo će: “Izdrži, Haso, izdrži”.

Uđe Mujo u banku i traži da mu isplate 200 eura.
Službenik pripremi pare, pruži mu formular:
- Potpišite ovdje...
- Neću ja ništa potpisivati.
- ?! ... Ali bez potpisa nema isplate.
- Ne mere, jel? Odo onda ja u drugu banku.
Pređe ti Mujo preko puta u drugu banku.
- Dajte mi 200 e.
- Evo, potpišite ovdje...
- Neću ti ja ništa potpisivati. Babo mi je rek'o da ništa ne potpisujem.
- ?! ... Jeste li vi Bosanac?
- Jašta!!!
Službenik uzme čekić ispod šaltera i mazne Muju po glavi:
- POTPIŠI OVDE, JEBO TE OTAC BLESAVI!!!
Potpiše Mujo.
Izvolite. 50, 100, 150, 200.
Izađe, sretne službenika iz prve banke.
- I? Jeste li dobili pare?
- Da.
- Bez potpisa???
- Jok, potpis'o.
- Pa, što niste kod mene potpisali?!
- Eee, pa niste mi objasnili...

Došao mali Kinez kao novi u odeljenje u Sarajevo. Kako je već ponešto natucao bosanski kaže on:
• Ja se zovem Ho-Ming-Li, a to u prevodu na vaš jezik znači sin od 7 očeva!
A mali Mujo će na to malom Hasi:
• Znao sam ja da on ne moze bit' tako žut samo od 2 jaja!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar