nedjelja, 10. lipnja 2018.

VIC DANA: Skok na glavu



Završili Mujo i Haso u zatvoru zbog oružane pljačke i nakon par dana odluče oni pobjeći. Sve ispitaju, pa krenu jednu večer polako do glavnog zida, popnu se gore i shvate da moraju skočiti u izljev kanalizacije. Nećkaju se oni, pa će Mujo:
– Haso, de bolan ti skoč’ prvi u ova govna pa reci dokle su, da znam kako ću ja onda skočit …
Haso skoči i poviče odozdo:
– Mujooo … do člankaaaa suu!
Skoči Mujo i zabije se u govna do grla, zaurla na Hasu:
– Mater ti tvoju, bolan, je's’ me zajeb'o, up'o sam do grla, konjino jedna!
Haso slegne ramenima:
– Jeb'ga, jarane, što nis’ na glavu skočio k'o ja?
Otišli mujo i haso u Nemačku bez dinara, gladni i žedni.
Predloži Mujo da odu u zoo vrt i sakriju se kod majmuna, imaće šta pojesti !
Ujutro dođe čuvar, vidi on dva majmuna viška a hrane nema. Pusti on medveda u kavez, svi majmuni pobegoše gore jedino Mujo i Haso u ćošku sede.
Dođe medved do njih i kaže:
- ne boj te se, ja sam Mile iz Bijeljine!
Žali se Mujo panduru da mu je neko sa zgrade bacio kutiju na glavu.
- a šta je bilo u njoj, pita pandur.
- ništa ,kaže Mujo.
- a u kutiji jel bilo šta?

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar