utorak, 26. lipnja 2018.

VIC DANA: Mujo i lav



Mujo bio u Africi i sad došao kući i pita ga Haso:
“I, kako ti je bilo na odmoru u Africi?”
“Ma ne pitaj, samo sam čudom izbjegao smrt.”
“Ma kako to? Pričaj!”
“Idem ti ja kroz džunglu kad odjednom vidim da me prati lav. Potrčim ja brate moj, koliko me noge nose, ali vidim, lav mi sve bliže. Bježim dalje, vidim skoro me stiže, i već sam bio blizu auta, ali vidim nema šanse da stignem do njih. Na neku foru u zadnjem trenu lav se posklizne i skrene na stranu, ja doskočim do auta i pobjegnem!”
Nakon te priče, Haso će zadivljeno:
“Au, au! E, nisi ti imao sreću, nego dobre živce. Svaka čast. Ja bih se da sam bio na tvom mjestu, sigurno usr'o u gaće!”
A Mujo će na to:
“A šta ti misliš, na što se lav poskliznuo?!”
Organizovala se prijateljska utakmica između BiH i Argentine.
Prije početka utakmice govori trener BiH:
"Mujo pošto su ti najbolji ti ćeš čuvati Batistutu."
I tako počne utakmica i nakon 15-tak minuta korner za Argentinu, svi stali u šesnesterac, skoči Haso i dade autogol.
Opet kasnije korner za Argentinu, i opet skoči Haso i opet autogol.
Kasnije se dere trener i govori Muji.
"Mujooo, Mujooo. Jebo Batistutu, čuvaj Hasu."
Otišao Mujo zaprositi Fatu estradnu zvezdu a ona ga pogleda sažaljivo i upita:
-Pa dobro, kolika je tebi plata?
-Tu negde, oko 100 eura.
-Pa to meni nije dovoljno ni za wc papir - uzdahne pevačica.
-E, pa da sam znao da si tako usrana ne bih ni došao - odvrati Mujo.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar