utorak, 17. srpnja 2018.

VIC DANA: Jagnjetina



Tata:
“sine, kad budeš imao prvo seksualno iskustvo reci mi, pa ću ispeći janje za nas i prijatelje!”
Perica:
“već sam ga imao.”
Tata:
“čestitam, koja je to sretnica, da li je poznajem?”
Perica:
“Ivica i ja smo se igrali mame i tate.”
Tata: “…auuuu sranje, šokirao si me. Samo mi još nemoj reči da si bio mama?”
Perica: “čini mi se da ćemo kod njegovog tate na janjetinu!”
Mujo svoju ženu stalno zvao kravom. Ona se naljuti, tuži ga i dobije parnicu - sudija mu zabrani da je tako zove, inače ode u ćorku. Kad su stigli kući, žena počne da ga provocira:
Aaa, ne smiješ da me zoveš kravom!
A čovjek će:
Ćuti, ženo, nemoj da te udarim među rogove.

Priča Mujo doživljaje iz II svetskog rata:
- Strpali nas u logor u Aušvicu. Svakog dana izvedu po nekoliko i zatuku ih ćekićem. Jednog dana izvedoše i mene među njima.
Uze onaj gad ćekić, udari me po glavi, ono - ništa. On opet, ono - ništa. Uze on malj od 10 kg i udari me posred ćela. Opet - ništa. Udari me ponovo, opet - ništa. A meni neugodnooooooo, tol’ka raja ćeka da dođe na red...

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar