utorak, 17. srpnja 2018.

VIC DANA: Zadnja klupa



Pita nastavnik Ivicu:
– “Ivice, tko se jučer penjao na moju jabuku?!”
– “Nastavniče, ovdje u zadnjoj klupi se ništa ne čuje!”
– “Kako se ne čuje?! Dođi i sjedni na moje mjesto, reče nastavnik, a ja ću na tvoje, pa mi postavi pitanje.”
Promijenili mjesta, pa će Ivica:
– “Nastavniče, tko je noćas spavao s mojom sestrom?”
Nastavnik odgovori:
– “Imaš pravo Ivice, ovdje u zadnjoj klupi zaista se ništa ne čuje!”

Napravili Ameri, najpametniji kompjuter na svijetu ,i kazu ko mu postavi pitanje a da on nezna odgovor, taj covjek je najpametniji na svijetu, Udje rus pita, i odma dobije odgovor, udje svabo isto tako, udje bosanac i nema ga tri sata ovi udju da vide sta je bilo kad ono soba puna papira, kaze bravo ti si izgleda najpametniji, a reci nam sta si ga pito, ma nista brate ja samo reko "sta ima jarane " i on evo jos stampa sta ima....

Trče Crnogorac, Srbin i Bosanac za vozom. Posle nekog vremena, reče Crnogorac: „Vala čoče, ja ga više ne mogu jurit“ i stade. 
Malo potom i Srbin odustade, ali Bosanac uporan trči i dalje, i u zadnji čas uhvati onu šipku od poslednjeg vagona i uskoči u voz.
Na to će Crnogorac reći Srbinu: „Ene čoče luda čo’eka, uskoči u voz, a krenuo da nas isprati!!“

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar