srijeda, 11. srpnja 2018.

VIC DANA: Šta se desi kad Mujo prespava kod Hase i Fate?



Spavao Mujo kod Hase i Fate u kući. Ali pošto im je mali stan, legao sa njima u krevet. Ujutro za doručkom, kad je Fata otišla na posao, kaže Mujo Hasi:
• Haso, ti si mi jaran, pa ti moram reći da me tvoja žena cjelu noć držala za onu stvar!
• Ma nije Fata bolan, nego ja. Što je sigurno, sigurno je…

Mujo i Haso ziveli u Doboju, pa Mujo jednom ode u Nemacku, a Haso mu posle nekog vremena pise pismo:
1.Fata je kurva.
2.Ceo Doboj je jeb''o.
3.I ja sam.
4.Sta kazes na stavku broj 3?
Mujo odgovara:
1.Znam.
2.Nije mi zao nasao sam drugu.
3.Fata ima triper.
4.Sta kazes na stavku broj 3?

Dosao Bosanac u grad da proda kozu i nije je uspeo prodati pa ga uhvatila noc i on odluci da ode u hotel nociti. Dosao on u hotel i pita na recepciji :
- Imate li slobodnu sobu za nocivanje?
- Imamo
- A mogu li kozu zavezat ispred?
- Moze
I on tako umoran odma lego na pod i zaspo.Ujutro dosa na recepciju i pita:
- Koliko trebam platiti?
- 5000 dinara
- PA KAKO TOLIKO!
- 2000 je soba i još 500 dinara JE POSTELJINA
- ALI SPAVO SAM NA PODU!
- Ali mogao si je koristiti, i još 1000 dinara za minibar piće
- MA NISAM NISTA PIO!
- Ali mogao si, i još 1000 dinara za bazen
- KAKAV CRNI BAZEN JA BAZENA NISAM NI VIDIO
- Ali mogao si, još 500 ti je teretana
- KAD TI KAZEM ODMA SAM LEGO NA POD I ZASPO
- Ali mogao si!
- SLUSAJ ZAJEBANT,U DAJ TI MENI SAD 5000 STO SI MI JEBO KOZU!
- Šta, molim? Nisam je ni takao!
- Ali mogao si!

Nema komentara:

Objavi komentar