subota, 21. srpnja 2018.

VIC DANA: Mujini čekovi



Dobio Muja čekove i, naravno, počeo da troši na sve strane. Na kraju ga pozovu u banku i kažu:
• Slušaj bre, Mujo, znaš ti da si u takvom minusu da možeš u zatvor da odeš!
• Pa šta da radim? – uplaši se Muja.
• Ništa, jedino da vratiš ove pare što si potrošio.
• U bre, što me uplaši, pa sad ću da ti napišem ček!

Došla plavuša kod lekara, sjedne, prekriži noge i počne se žaliti: 
- Doktore, pomozite, imam jedan velik problem ... 
Doktor se nagne naprijed i sa zanimanjem je upita: 
- Recite, što vas muči? 
Plavuša se požali:
- Jednostavno nema mi pomoći ... kad vidim nekoga da pali cigaretu, odmah poželim seks ... 
Doktor se uvali u stolicu, izvuče cigaretu i reče: 
- Samo vi nastavite .... nadam se da vam ne smeta ako ja zapalim ...

Čekaju dvije plavuše na autobusnoj stanici.
Dođe bus, i jedna plavuša prođe vozaču:
- 'Oprostite, mogu li ovim busom do Pule?'
- 'Nažalost, ne možete.' odgovori vozač
A druga plavuša na to:
- 'A mogu ja?' 

Ušla plavuša u pekaru i pita prodavačicu:
- da li imate burek? 
- Imamo, samo jedan momenat!i kaze prodavačica.
- pa dobro, dajte mi taj jedan momenat i jogurt.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar