srijeda, 4. srpnja 2018.

VIC DANA: Mujo i Fata kod optičara


Povela Fata Muju kod optičara da joj pomogne odabrati okvire, pa nakon dugog isprobavanja upita::
– Slušaj, bolan, ne znam šta da radim … s onim prvima izgledam ružno, al’ su jeftine. Ove druge mi bolje stoje, al’ su pravo skupe?
Mujo slegne ramenima:
– Ja b’ na tvom mjestu uz'o one prve. Em su jeftinije, em bolje vidiš!
Doso mujo pred Boga, i sad na jednoj listi su sva dobra i losa djela.
Cijela lista ispisana losim djelima, ma negine mu pakao.
Hajd vec se mujo pomirio s tim, kad jedan od svetaca ugleda na kraju liste malim slovima "ozenjen hecegovkom" i kaze mu bog:
- ma jarane tebi je sve oprosteno ides u raj!

Zaljube se Bosanac i Talijanka i kaže Talijanka:
- "Bacha mi a more (poljubi me dragi)!"
- "Kud ćeš da te bacim u more, neba ti?"
Ponovno će Talijanka:
- "Bacha mi a mor!"
- "Ajd kad si već navalila."
I baci Bosanac nju u more, a Talijanka počne vikati:
- "Ajuto, ajuto (u pomoć, u pomoć)."
A Bosanac kaže:
- "Nije more ljuto, već je slano!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar