srijeda, 4. srpnja 2018.

VIC DANA: Tata se udario čekićem



Sedi Perica ispred zgrade i plače. Prolazi jedna žena i pita ga:
– “Je li, dete, što plačeš?”
– “Buuu, tata se udario čekićem po prstu.”
– “A što ti plačeš kad se on udario?”
– “Pa u početku sam se smejao…”

Razgovaraju Amerikanac, Englez i Bosanac o zaradjivanju: -Ja zaradim 2000 dolara.Potrosim 1500 dolara... A gde mi ode onih 500 dolara pojma nemam... - kaze Amerikanac. -Ja zaradim 1000 funti. Potrosim 500 funti... A gde mi ode onih 500 funti pojma nemam... -kaze Englez. -Ma ja ti zaradim nekih 85 maraka , potrosim 350 maraka, a odakle mi marke i odakle mi onih 265 maraka pojma nemam... - kaze Bosanac

Bio Mujo u Zagrebu i zaboleo ga zub, te odluči poći kod zubara. Išao je kod privatnog i ovaj mu kaže:
- Vađenje zuba sa injekcijom 100 kuna, a bez injekcije 50 kuna.
Mujo ima samo 50 kuna. Ode on kod drugog zubara i ovaj mu kaže isto. Vrati se Mujo kod prvog i kaže:
- Vađenje s injekcijom.
Zubar mu dade injekciju i kaže mu da malo pričeka vani.
Mujo ode i dođe kod drugog zubara i kaže:
- Vađenje bez injekcije.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar