utorak, 17. srpnja 2018.

VIC DANA: Rudarska genetika



Posle tri godine rada u Nemačkoj, vraća se Mujo kući, kad u kući troje dece. Mujo:
– Fato, čija su to deca?
Fata:
– Naša, rodila trojke!
– Zašto je ovo jedno crno, da nije od ovih UNPROFOR-aca?
– Kako ti je to samo palo na pamet, to ti je do one genetike!
– Oprosti, Fato, jeste genetika, sad se setih da je babo radio u rudniku!

Bili Japanac i Bosanac na brodu u sred mora. I odjednom brod poce da tone, a Japanac sav nervozan, uplasen, seta se gore-dole i on isprepadnuto kaze:
-Jooj sta da radim!? Sta da radimm!?
A Bosanac ce mrtav-ladan:
-Pa jebote, vi Japanci bi stalno nesto radili !!

Isla dva bosanca policajca ulicom i umorili se. Otisli oni tako u policijsku stanicu , seli i jedan kaze:
-Jaaao, ne osecam noge!
A onaj drugi ce:
-Oces ja da skinem cipele da osetis moje?

Dosli Srb,Hrvat i Bosanac kod Boga i Bog prozva srba,pa ga srb upita:
-Dragi Boze,samo mi reci kad ce srbija uci u Svjetsko Prvenstvo?
Bog mu rece
-Za 200 godina.
Poceo sad srb plakat i kaze:
-Necu ja to dozivit.
Pita ga sad hrvat kad ce oni na Svjetsko Prvenstvo,a Bog mu odgovori:
-Za 100 godina.
Sad poce hrvat plakati i veli:
-Necu ja to moci dozivit.
E sad dodje Bosanac i pita on kad ce oni na Svjetsko Prvenstvo.
Sad poceo Bog plakat,a bosanac ga pita sto places a on mu kaze:
-Necu ja to dozivit.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar