srijeda, 11. srpnja 2018.

VIC DANA: Televizor u boji



Pita Mujo Hasu:
– Da li je crna boja – boja?
– Valjda jeste.
– A bijela?
– Ako je crna boja, onda je valjda i bijela boja.
– Fino. Da ti kažem da sam kupio crno-bijeli televizor u boji.

Otišao Mujo u zoološki vrt. Kada je došao do kaveza s majmunima, obrati se jednom majmunu koji je držao dve banane u rukama:
- Hoćeš li mi dati jednu bananu?
A majmun će:
- Daću ti obe ako mi kažeš kako si ti izašao iz kaveza

Bili Bosanac i Japanac i Japanac kaže Bosancu:
- Hoćeš li da ti pokažem nešto japansko?
- Hajde, reče Bosanac.
Japanac ga prebije i kaže mu
- E to ti je karate.
Pita ponovo japanac bosanca.
- Hoćeš li da ti pokažem nešto japansko?
Bosanac pristade. Japanac ga opet prebije i kaže mu
- E to ti je džudo.
Kad se bosanac priseti i pita japanca:
- Hoćeš li ja tebi da pokažem nešto japansko?
Japanac sav srećan pristade. Bosanac dohvati jednu šipku i udari Japanca. Japanac sav krvav ustaje i pita
- Pa dobro brate, šta je tu japansko?
- Poluosovina Toyote!

Ide Mujo na biciklu,pita ga Haso
-Odakle ti bolan Mujo biciklo??
-Kaze Mujo:Idem ja šumom kad naidje Fata na biciklu
skide se i rece,
-Uzmi Mujo sta ti drago.
-I JA UZEO BICIKLO!!!!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar