nedjelja, 10. lipnja 2018.

VIC DANA: Bogati momak



Dečko priznao devojci da je voli, a ona će njemu:
– Imaš li ti dva Mercedesa?
– Nemam.
– A kuću na dva sprata?
– Nemam.
– Onda neće biti ničeg između nas!
Zabrinut, dečko ode kod svog oca da se posavetuje šta da radi. Otac će:
– Sine, ako je zaista voliš onda prodaj Lamborginija i Ferarija i kupi ta dva Mercedesa, ali da rušimo četiri sprata od kuće zaista je čista besmislica!

Doso mujo kod hase u goste i tako sednu oni i u jednom trenutku ce mujo:
-ajde haso trkni gore donesi mi papuce!
Haso:
-ma daj mujo doso sam ti u goste kako Mozes da mi trazis...
Mujo:
-ajde haso trkni caskom ! 
haso:
- Ajde! 
ode haso gore kad tamo mujine zena i cerka ribe ipo!!! 
haso:
-reko mi mujo da vas obadve jebem!!!
Obadve u isto vreme:
-ma nebi nas haso sta ti je voli on nas! 
haso:
-sad cete da vidite! 
mujo jel obe?
Mujo:
-obe,obe!

Dosao mujo kod hase kad ono haso se naguzio i gura sebi cajnu kobasicu u supak.. 
Pita ovaj "sta to radis bolan"?
Haso rece "ma izvadio sam zub pa mi zubar rece da jedem na drugu stranu"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar