nedjelja, 10. lipnja 2018.

VIC DANA: Hladna jaja



Tri žene stalno zajedno piju kafu u firmi i časkaju u vrijeme pauze.
– Zamislite, – reče jedna od njih, – pipnem ja jutros jaja mome Miši, a ona hladna kao led.
Sutradan druga kaže:
– Provjerila sam: i mome Milanu su isto ledena jaja. Baš je to čudno!
Slijedećeg dana nema one treće žene. Ona se pojavi tek poslije 5-6 dana sa vidljivim modricama i šljivama.
– Pa gdje si ti ? – pitaju je.
-…. i ja pipnuh jaja mome Milisavu, a ona vrela!
Pitam ga ja: A, kako to da su tebi vrela, a Miši i Milanu su jaja hladna…!?

Krenula fata Muji u posetu u bolnicu... Usla u taxi i na pola puta se seti da je kuci zaboravila novcanik... Kaze fata taxisti: Molim vas vratite se nazad, zaboravila sam kuci novcanik...
Taxista: Ne brinite gospodjo sve cemo se mi dogovoriti...
U jednom trenutku taxsista skrene u jednu ulicu
i kaze taxista Fati: Gospodjo da se mi dogovorimo... 
Za ovu taxi uslugu ili cete mi popusiti ili cete mi neku otpevati... Dosla ona Muji i sve mu to prica...
Upita nju muja hladnokrvno: I KOJU SI MU ZAPEVALA...
Fata ce na to: PA MUJO MISLIS TI DA JE MENI DO PESME DOK SI TI U BOLNICI...

Cita Mujo oglas u novinama i veli:

- "Vid Haso, policija trazi muskarca od 20 do 30 godina, jaceg stasa, pomalo celavog, koji nocu hoda po parku i siluje zene."
- "Da. I?"
- "Pa razmisljam da im se javim. Moze bit dobra plata, drzavna ustanova je to."

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar