subota, 16. lipnja 2018.

VIC DANA: Cijelo selo



Otišao Mujo kod liječnika jer mu je dosadio seksualni život s Fatom u nadi da će dobiti savjet kako razbiti monotoniju. Doktor mu preporuči da predloži Fati da malo obrije međunožje jer to uglavnom djeluje stimulativno na većinu muškaraca. Ode Mujo kući i predloži Fati tu ideju, a ona mu kaže: – Je's ti normalan, bolan! Nema šanse, smijat će mi se cijelo selo!

Na trgu bana jelacica u Zagrebu prose dva prosjaka.Jedan prosjak sa tamnim naocarima za slepe nosi tablu na kojoj pise:
- gospodo,slep sam i gluv sam,ucesnik sa domoljubnog rata i bio sam u zengama.dobri ljudi udelite nesto molim vas.
Drugi prosjak isto nosi tablu na kojoj pise:
- dobar dan,ja sam gluvo-nem,molim vas dobri ljudi udelite mi nesto novca.Inace dobrovoljno sam ucestvovao u ratu protiv hrvatske,borio sa se za srbe.hvala.

Prolaze ljudi,citaju jednu tablu,pa drugu,i svi daju novac ovome prosjaku koji je bio u zengama,a drugome nista.
Prolazi jedna gospodja pa kaze:
-A cujte, ovo je nevjerovatno, ne, ja prosto ne mogu vjerovat, sasvim je normalno da cu dat ovom ovde jadniku nekaj novaca koji se borio za lijepu nasu. Ovo je necuveno ne? A ovome,ovome sto se borio za te tek prljave srbe necu dat nic.Evo!
Izvadi gospodja jednu zelenu novcanicu pa dade prvom prosjaku.
Na to ce drugi, kad zena zamace iza ugla:
-Cuj bolan Haso, ona ce nas ucit propagandi"

Ode mujo jednom prilikom u afriku i naleti tamo na nojevo jaje i ne može čudu da se načudi pa ga ponese sa sobom kući na selo.
kad je stigao skupi sve kokoške i kaže:
"nije da vam nešto prebacujem i zajeram...
...ali pogledajte kako se to radi u inostranstvu!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar