četvrtak, 28. lipnja 2018.

VIC DANA: Svađa



Svađaju se muž i žena:
– “Ti sve pare trošiš na opijanje”, kaže žena.
– “Šta hoćeš, ti kupuješ maskaru od 200 kuna!”
– “Ali ja to kupujem da ti budem lijepa!”
– “Pa i ja pijem da mi budeš lijepa!”

Haso: 
- Mujo, pise u novinama da su arheologi u rusiji nasli 100 metara duboko u zemlji telefonske kablove od 200 godina starosti. A u Americi kazu da su nasli, kablove 50 metara duboko u zemlji, za internet. Vidis ti to, rusia imala telefone a amerika internet u ta doba!
Mujo:
- A kod nas u Bosni, su kopali 150 metara u zemlji, i znas li sta su nasli?
haso:
- sta?
mujo: 
- nista nisu nasli, mozes li vjerovati, da smo mi tad mobilne imali!

Spavao Mujo kod Hase i Fate, pošto su imali samo jedan krevet, legli svi troje zajedno. Ujutro za doručkom, kad je Fata otišla na posao, kaze Mujo Hasi:
- Haso, ti si moj prijatelj, pa ti moram reći da me tvoja žena čitavu noć držala za onu stvar.
- Ma nije Fata nego ja. Što je sigurno - sigurno je!

Došao Mujo kući i zatekao Fatu sa Hasom u krevetu.
- Fato, sram te bilo. Uzeo sam te sa ulice, napravio ženu od tebe, radim po ceo dan, svaku drugu nedelju radim treću smenu, ceo život za tebe i za decu, kako mož.....alo bre pa kome ja pričam, aloooo, alooo!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar