ponedjeljak, 18. lipnja 2018.

VIC DANA: Mujo preživio brodolom



Posljednjim snagama Mujo se nakon brodoloma dovukao do obale pustog otoka.
Izvali se umoran i sretan na plažu, teško dišući.
Nakon minute kraj njega se stvori Fata i izdere se:'Pa dobro gdje si ti do sad? Brod je potonuo još jučer!’
Naučio Mujo da vozi helikopter pa nagovori Hasu da navprave jedan krug.
Ubrzo po poletanju helikopter pade. Istražna komisija nađe crnu kutiju i počne njeno preslušavanje:
- Daj Mujo bolan ugasi ovaj ventilator, ubi me promaja!!!
Na trgu bana jelacica u Zagrebu prose dva prosjaka.Jedan prosjak sa tamnim naocarima za slepe nosi tablu na kojoj pise:
- gospodo,slep sam i gluv sam,ucesnik sa domoljubnog rata i bio sam u zengama.dobri ljudi udelite nesto molim vas.
Drugi prosjak isto nosi tablu na kojoj pise:
- dobar dan,ja sam gluvo-nem,molim vas dobri ljudi udelite mi nesto novca.Inace dobrovoljno sam ucestvovao u ratu protiv hrvatske,borio sa se za srbe.hvala.

Prolaze ljudi,citaju jednu tablu,pa drugu,i svi daju novac ovome prosjaku koji je bio u zengama,a drugome nista.
Prolazi jedna gospodja pa kaze:
-A cujte, ovo je nevjerovatno, ne, ja prosto ne mogu vjerovat, sasvim je normalno da cu dat ovom ovde jadniku nekaj novaca koji se borio za lijepu nasu. Ovo je necuveno ne? A ovome,ovome sto se borio za te tek prljave srbe necu dat nic.Evo!
Izvadi gospodja jednu zelenu novcanicu pa dade prvom prosjaku.
Na to ce drugi, kad zena zamace iza ugla:
-Cuj bolan Haso, ona ce nas ucit propagandi"
ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar