subota, 16. lipnja 2018.

VIC DANA: Sponzoruša



Maze se slonica i puž. Nakon nekog vremena slonica kaže:
– “Dragi, ja te volim!”
A puž će:
– “Nu ove debele sponzoruše, vidjela da dečko ima kuću i odmah bi se udala!”.

Sprema se Mujo da krene na put i kaze inace sarenoj Fati:
-Slusaj,nemoj da ti je palo na pamet da me prevaris,ako vas uhvatim poubijacu vas.
-Ma daj Mujo,sta ti je? Zar mislis da bi ja to uradila?-brani se Fata
Samo sto je Mujo otisao odmah Fata zove Hasa da dodje na seansu.Dolete Haso,pohvatase se oni,kad vrisnu Fata odjednom:
-Joj,evo ga vraca se Mujo!
Krenuse oni da panice kad ce Fata:
-Znas sta,sad cu ja tebe da poprskam sa srebrnom farbom,a ti se pretvaraj da si robot.
Urade oni tako,kad eto ga ulece Mujo sav besan:
-Gde je kurvo?!Sad cu da vas pokoljem!Sta je ovo bolan?
-Pa robot Mujo,ja kao verna zena koja ne vara svog muza ipak imam potrebe,a za to mi sluzi robot.
Gleda Mujo u "robota'', pa ce odjednom:
-Vidis,nije to losa stvar.Nikad nisam probao sa robotom,aj bas da vidim kako je.
Uze on alatku da stavi gde treba,ali Haso stegao pa ne da.Mujo kad vide da ne ide besno rece:
-Sta je bre sa ovim robotom,ne mogu da ga ubacim.A,sad cu ja burgijom da prosirim rupu.
Kad progovori Haso imitirajuci robota:
-Nemoj burgijom,probati opet!

Naučio Mujo da vozi helikopter pa nagovori Hasu da navprave jedan krug.
Ubrzo po poletanju helikopter pade. Istražna komisija nađe crnu kutiju i počne njeno preslušavanje:
- Daj Mujo bolan ugasi ovaj ventilator, ubi me promaja!!!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar