četvrtak, 28. lipnja 2018.

VIC DANA: Mujin sretni broj



Hvali se Mujo Hasi:
– “Haso, Haso, znaš li da je moj sretni broj sedam? Rodio sam se 07.07.1977. u 7 sati, 7 minuta i 7 sekundi, na lutriji sam osvojio 7 milijuna eura, i sve to sam uložio na konjskim utrkama, na konja broj 7!”
Haso:
– “Mujo, pa to je fantastično! Naravno, konj broj 7 je bio prvi?”
– “Ma ne, sedmi.”

Pričaju Mujo i Haso:
-Mujo, danas sam otišao na bazen i posle pola sata su me izbacili.
- A zašto? - pita Mujo.
- Pišao sam u bazen.
- Pa šta ima veze, svi pišaju u bazen.
- I ja sam im rekao isto, ali su mi rekli: "Jeste, jeste, svi pišaju ali ne kao ti sa skakaonice".

- Bolan, Haso, gde ćeš s tim prozorom?
- Kod stakloresca da ga zastakli - odgovara Haso.
- Zašto kada nije polomljeno?
- Dok stignem do stakloresca po ovoj poledici, sigurno će se razbiti.

Zaustavi ti drot Muju u autu i traži mu vozačku i saobraćajnu. Da mu mujo novčanik, otvori drot, kad unutra samo plastična kašikica!!!
Policajac:
- "Šta je ovo?"
Odgovara Mujo:
- "To vam je za kafu!"

Opljačkali Mujo i Haso poštu i pobegli sa dve vreće plena. Pošto ih je progonila policija, svaki ode na svoju stranu. Sreli su se nakon nekoliko meseci. Mujo upita prijatelja:
- Šta je bilo u tvojoj vreći?
- Oko pola miliona evra. Kupio sam kuću, otvorio buregdžinicu i tako. A u tvojoj?
- Mani me, puna vreća računa.
- I? Šta si uradio s njima?
- Šta ću, plaćam kako mogu...

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar