srijeda, 15. studenoga 2017.

Čokoladna krem torta sa piškotama!



SASTOJCI
400 g piškota
3 kom pudinga od čokolade
9 kašika šećera
1,5 l 1,3 l za fil + O,2 l za potapanje piškota
malo ruma
250 g maslaca
200 g čokolade (150 g za kuhanje i 50 g crne čokolade)
2 kesice vanilin šećera
250 g slatkog vrhnja ili 2 kesice šlaga za ukrašavanje
PRIPREMA
1.
Skuhati 3 pudinga od čokolade sa 9 kašika šecera u 1,3 litre mleka. U vruc puding dodati na kockice polomljenu čokoladu i promešati da se čokolada istopi i sjedini sa pudingom.
2.
Umutiti dobro maslac i dodati ohladjenom pudingu. Dobro sjediniti i umutiti zajedno.
3.
Kalup za tortu ili šerpu, obložiti prozirnom folijom.
Ja sam koristila šerpu prečnika 24 cm jer je dublja od kalupa i želela sam da mi torta bude viša. Ako koristite kalup veceg precnika, torta ce vam biti niža.
4.
U malo hladnog mleka oko ( 2 dl ), dodati 2 kesice vanilin šecera i malo ruma. Dobro promešati.
5.
Piškote brzo umočiti sa obe strane i redjati u kalup. Prvo, uz rub kalupa, a zatim na dno.
6.
Staviti jednu trecinu fila, a zatim preko fila ponovo redjati piškote.
7.
Staviti drugu trecinu fila i ponovo poredjati piškote.
8.
Staviti treci deo fila. Višak piškota koji viri iznad fila preseci i poredjati preko fila. Ostaviti tako u frižideru preko noci.
9.
Sutradan okrenuti tortu na tacnu gde cemo servirati tortu, skinuti foliju.
10.
Ukrasiti po želji i poslužiti!
Ja sam ovu tortu ukrasila sa šlagom samo odozgo, a ostavila sa strane da se vide piškote. Ako celu tortu pokrivate sa šlagom, trebaće vam dupla količina šlaga, odnosno 500 ml slatke pavlake ili 4 kesice šlaga
http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar